Case CelaVita
Sinds 2022 zijn we een strategische samenwerking aangegaan met het gerenommeerde aardappelmerk, CelaVita. Met name tijdens de feestdagen spelen we een cruciale rol in het vergroten van hun aanwezigheid.
Met Kerst staat de Pommes Duchesse in de schijnwerpers als een ‘Feestdagen Excellent’ product bij Albert Heijn. In onze productie keukens worden er tijdens deze weken 120.000 bakjes zorgvuldig geassembleerd en voorzien van het juiste label, wat een aanzienlijke inspanning betekent voor ons team tijdens de al drukke feestdagen periode. Desalniettemin hebben wij het gehele proces in samenwerking met CelaVita naadloos op maat weten te integreren in de productie.
De kunst van inpakken
Door het gebruik van onze geavanceerde assemblagemachines dragen we bij aan de verpakking en distributie-inspanningen van CelaVita voor dit heerlijke aardappelproduct. Deze samenwerking getuigt van onze toewijding aan professionaliteit en operationele vaardigheden. We zijn trots op het succes dat we hebben behaald door middel van deze samenwerking.